Ahogy azt már korábbana cicás reklámok kapcsán is kifejtettem, a gyerek, a kutya és a szexi nő  szentháromság a tutiság. Időnként azonban az ügyfél ettől szeretne eltérni. Nehezíti a dolgot, ha van valami mutatós eszköz (mondjuk egy ismert reklámarc) is a "kezében". A fejfájás akkor kezdődik, ha mondjuk egy agysebésznek nem mondható sportolót kell a kamera elé állítani, és beszélő fejes reklám helyett kreatív megoldást szeretnének. Nem kell kétségbeesni, hiszen ekkor még mindig lehet a sztárunkból zenebohóc, csak jól kell kitalálni a dolog. Jöjjön három kampány, ahol egészen jól oldotta meg az ügynökség a házifeladatot.

Szerda este mutatták be az amerikai tévék azt a szpotot, amely a karácsony jegyében született, és öt szupersztárt is felvonultat. Dwyane Wade, Carmelo Anthony, Dwight Howard, Russell Westbrook és Joe Johnson már-már a Von Trapp családot idézve (csak hogy a címünkhöz igazodjunk) pattogtat el egy karácsonyi dallamot. Nem tudom hányszor vehették újra a jelenetet, de érdemes a srácok fejét nézni, mennyire koncentrálnak. :)

A kosárlabdázóknál szerintem sokkal jobb a Beckham-féle reklámfilm. A Samsung Galaxy Note telefonnak készült hirdetésben maga a termék nem nyomja agyon a filmet, a dallam sokkal jobban ül, és Beckham lazán rugdossa bokából, mintha élvezné az egészet.

A kedvencem azonban az Audi 4-5 évvel ezelőtti megoldása a zenélés kapcsán. Igaz ők nem ismert arcokat, csupán egy S3-ast dobtak be. De az autó nagyon szépen eljátsza Mozart Török indulóját.