Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A pénz boldogít

Ha nekem kellene egy nem elcsépelt ötlettel előjönnöm, biztos más lenne a véleményem, de kibicként azt mondom, kevés hálásabb termék van, mint a lottó, amit a birkák z emberek amúgy is lelkesen vásárolnak. A kreatívoknak csak valahogy plasztikusan kell megformálni, milyen jó übergazdagnak lenni. Az egyik amerikai cég, a California Lottery rukkolt elő a napokban egy milyen jó gazdagnak lenni szpottal.

És ha az országimázs kapcsán kritizáltam, akkor most azt kell mondanom, hogy ebben a kategóriában viszont a Szerencsejáték Zrt. Szemlédi András sorozata az etalon.

0 Tovább

Országimázs kicsit másképp

Csak ülök és nézek. Milyen szpotot toltak már a svédek. Persze nekik nincs semmijük, amit mutogathatnának, hiszen az ABBA már csúnya és öreg. Hideg és a sötét meg mégis kinek lenne vonzó. Ott még jó sunák sincsenek, akiket be lehetne dobni egy csapatépítő tréningen a Gellértben, ha meg véletlen vannak, azok tuti leszbik. Szóval, ha Svédország ezen adottságait figyelembe vesszük akkor talán nem véletlen, hogy nem mosolygó bikinis csajok meg légifelvételről nagytotálban adott parlament/királyi palota van a svéd turizmus fellendítésére hivatott reklámfilmben. Ja, hogy látszik, rajta, hogy volt koncepció, szakember, meg pénz az egész mögött? Hát nyilván. Nem hülyék, ha már költenek, akkor nem azért, hogy valamelyik haver zsebét tömjük, hanem megtérülést szeretnének...


5 Tovább

Helo Vader!

Nem tudom, hogy provokáció, fricska, mémgenerálás vagy egy őrült igazgató agyszüleménye, de a Disney megcsinálta. Azok után, hogy a rajongók ezrei gyártottak mémeket a Lucasfilm felvásárlásáról, és fikázták a Disney-t, a társaság elküldte Darth Vadert nyaralni. Kíváncsi leszek a reakciókra.

0 Tovább

Kia király

Legutóbb is NBA volt, folytassuk ismét kosárlabdás hirdetéssel. Ahogy várható volt, a szezon kezdetére időzítették a szponzorok a legnagyobb sztárokkal készült szpotokat. A napokban King James és a Galaxy Note II barátságáról már esett néhány szó. Most jöjjön egy másik komoly kapcsolat gyümölcse. Amióta zsákoló versenyen Blake Griffin Kia autókat ugrál át, azóta a koreai gyár kedvenc reklámarca a Clippersben játszó fiatal erőcsatár. Nem meglepő, hogy a Kia friss szpotjának is ő a főszereplője. A Dávid és Góliát címre keresztelt reklámfilm a következő hetekben valószínűleg az amerikai sportközvetítéseket megszakító blokkok egyik gyakran sugárzott reklámja lesz.

0 Tovább

Kuponpakolás

A Burt's Bees Products elvileg egy klasszikus fogást alkalmazott az arcápoló szerének bemutatásakor, hiszen itt is az "előtte" és az "utána" állapot szemléltetése volt az elsődleges cél, a választott eszköz azonban korántsem volt megszokott.

Multifunkciós kampányra készült a Burt's Bees, hiszen egy köztéri billboardon szerették volna egyrészt szemléltetni a termékük hatékonyságát, ami önmagában is érdekes kihvás, ha az egymás mellett lévő portrék megjelenítésétől eltekintünk. Emellett proaktív módon, azok, akiknek a figyelét sikerült felkelteni egy kupont is kaptak, amivel rögtön megszerezhették az áhított arcápoló terméket.
Nem gondolnám, hogy Magyarországon csont nélkül átmenne ez a kampány, és nem lennének (ugye, mint a Sport TV labdáinál a Moszva téren), akik megpróbálnák lenyúlni a kuponokat, de mindeneserte tanűlságos kampány volt.
Továbbiak a lenti videóból derülnek ki.

0 Tovább

funnyads

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek