A Burt's Bees Products elvileg egy klasszikus fogást alkalmazott az arcápoló szerének bemutatásakor, hiszen itt is az "előtte" és az "utána" állapot szemléltetése volt az elsődleges cél, a választott eszköz azonban korántsem volt megszokott.

Multifunkciós kampányra készült a Burt's Bees, hiszen egy köztéri billboardon szerették volna egyrészt szemléltetni a termékük hatékonyságát, ami önmagában is érdekes kihvás, ha az egymás mellett lévő portrék megjelenítésétől eltekintünk. Emellett proaktív módon, azok, akiknek a figyelét sikerült felkelteni egy kupont is kaptak, amivel rögtön megszerezhették az áhított arcápoló terméket.
Nem gondolnám, hogy Magyarországon csont nélkül átmenne ez a kampány, és nem lennének (ugye, mint a Sport TV labdáinál a Moszva téren), akik megpróbálnák lenyúlni a kuponokat, de mindeneserte tanűlságos kampány volt.
Továbbiak a lenti videóból derülnek ki.